خوش آمدید

هر گونه مطلب علمی رو که بخوایید اینجا پیدا میشه

خوش آمدید

هر گونه مطلب علمی رو که بخوایید اینجا پیدا میشه

سلام

سلامی گرم به دوستای خوبی که دارن از این وبلاگ بازدید می کنن.قبل از هر چیز باید بگم از حسن انتخاب و سلیقه ی  خوبتون ممنونم. حقیقتا زیاد مقدمه چینی بلد نیستم اما از این کار خوشم میاد.این وبلاگ همونطور که از اسمش پیداست به سرگرمی های اوقات فراغت مربوط میشه و من سعی دارم هر چیزی رو که تو دوره نوجوونی و جوونی میشه روش اسم تفریح و سرگرمی گذاشت توی وبلاگم بذارم (البته تفریح سالم).اما چیزای دیگه ای هم میتونن وجود داشته باشن.یادتون نره حتما نظرتونو بنویسیدو کم وکاستیهی وبلاگو بهم بگین. راستی میشه کمکم کنین باید کارمو ازکجا شروع کنم!؟

نظرات 7 + ارسال نظر
s پنج‌شنبه 4 آذر 1389 ساعت 02:30 ب.ظ http://www.wildrose2010.blogfa.com

به ما هم سر بزن خوشحال میشم مخصوصا اگه نظر بدی

ا پنج‌شنبه 4 آذر 1389 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام.
قایمکی وبلاگ می سازی به ما م می گی!!!

fati پنج‌شنبه 4 آذر 1389 ساعت 03:29 ب.ظ

به به!وبلاگ نو مبارک!خیلی قشنگ شده.آفرین!

m.k پنج‌شنبه 4 آذر 1389 ساعت 05:31 ب.ظ

خوشم امد خوشگل!

الناز پنج‌شنبه 4 آذر 1389 ساعت 05:42 ب.ظ

ّآفرین خیلی خوب شده.اصلا بت نمیاد.در قسمت تماس با من برات راهکار هم نوشتم

نگار یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 05:17 ب.ظ

سلام:
وبلاگت عالیه...
آفرین بهت تبریک میگم....
موفق باشی....

z-b1375 سه‌شنبه 23 آذر 1389 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام.من بهتون تبریک میگم.ایشالله موفق تر باشی.دوستت دارم LOVE

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد